Imprezy firmowe, konferencje, targi

Nowy poziom imprez firmowych w Clubie Planeta

Organizacja imprez i eventów firmowych to cel dla którego powstało nasze miejsce. Zarówno na luksusowej i nowoczesnej sali „LIGHTS” jak również na sali do własnej aranżacji „SELFMADE” oferujemy organizację niezapomnianych imprez firmowych według indywidualnie ustalanego scenariusza i dokładnie tak jak sobie je wymarzysz.
Do organizacji imprez podchodzimy w sposób w pełni kompleksowy – nasz profesjonalny zespół event managerów zajmuje się ułożeniem planu imprezy, doborem menu, karty alkoholi oraz atrakcji. Częścią imprez firmowych w Clubie Planeta mogą być zamknięte koncerty, występy kabaretów czy stand up comedy, pokazy laserów, burleski lub inne atrakcje, jakich zażyczą sobie Twoi Goście.
Dzięki dwóm salom w naszym klubie – w pełni wyposażonej oraz drugiej, dającej możliwość własnego jej zaaranżowania na potrzeby eventu, oferujemy organizację zarówno imprez eleganckich, zasiadanych czy w stylu koktajlowym jak również mniej oficjalne, w stworzonej specjalnie na potrzeby imprezy scenerii.
Tym, co niewątpliwie cechuje organizację imprez firmowych w naszym klubie, jest kompleksowość. Dzięki współpracy z renomowanymi firmami cateringowymi, agencjami artystycznymi, eventowymi, dostawcami techniki scenicznej czy ochroną, jesteśmy w stanie zapewnić wszystkie elementy koniecznie do organizacji niezapomnianego eventu.
Nasz zespół to pasjonaci organizacji imprez, działający w tej branży od lat. Swoje kontakty oraz doświadczenie zebrali w tym właśnie miejscu, tworząc dla Was eventy których nie zapomni żaden Wasz Klient, Pracownik oraz Wy sami. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak różne potrzeby poosiadają firmy w zakresie organizacji spotkań i eventów firmowych. Dlatego nasze miejsce dostosowuje się właśnie do tych potrzeb, organizując zarówno bankiety, pokazy, targi czy kongresy, jak również luźne imprezy z idealnie dobranym menu i karta alkoholi.

 

Nowoczesna prezentacja firmy i produktów w Clubie Planeta

Kompleksowość naszego miejsca pozwala nie tylko na organizację imprez integracyjnych czy drobnych bankietów dla pracowników i Klientów. Dzięki naszej sali „SELFMADE” – ponad 600 metrowej przestrzeni do własnej aranżacji, oferujemy organizację targów, konferencji – zasiadanych oraz stojących – pokazów, kongresów czy występów. Wspomniana przestrzeń jest niczym plastelina w rękach naszych doświadczonych eventów managerów i może być dostosowana do każdego eventu.
Istnieje możliwość montażu sceny, wybiegu, stanowisk targowych. Oferujemy ustawienie dużego bankietu w stylu koktajlowym, lub zasiadanym. Nasze miejsce posiada nieograniczone możliwości – może służyć za salę koncertową, w której zostanie zrealizowany standardowy event biletowany czy nagrane występu. Oferujemy również organizację prezentacji i konferencji prezentujących produkty, usługi, zrzeszające osoby z branży.
Dzięki posiadaniu pełnego zaplecza technicznego i ogromnej przestrzeni do własnej aranżacji – realizacja żadnego eventu nie jest dla naszego zespołu problemem.
Mówiąc o organizacji kongresów, konferencji, pokazów czy targów, nie należy zapominać o bankiecie odbywającym się w trakcie oraz po zakończeniu części oficjalnej. Dzięki dwóm salom naszego klubu – możemy w sprawny sposób połączyć te dwie części wydarzenia, tworząc je kompleksowo w jednym miejscu.
Współpraca z renomowanymi firmami cateringowymi, agencjami artystycznymi, dostawcami techniki scenicznej czy ochroną, pozwala nam zorganizować zarówno część oficjalną jak również bankiet z idealnie dobranym menu i kartą alkoholi. Nasz zespół to pasjonaci organizacji imprez, działający w tej branży od lat. Swoje kontakty oraz doświadczenie zebrali w tym właśnie miejscu, tworząc dla Was eventy których nie zapomni żaden Wasz Klient, Pracownik oraz Wy sami. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak różne potrzeby poosiadają firmy w zakresie organizacji eventów firmowych, dlatego nasze miejsce dostosowuje się właśnie do tych potrzeb.

Dwie nowoczesne i niezależne sale

Łącznie ponad 1200 m2 przestrzeni

Ekskluzywna oferta cateringowa

Bogata karta alkoholi i drinków

Oryginalna i niecodzienna sceneria

Możliwość własnej aranżacji

Dwa luksusowe VIP Room'y

Organizacja koncertów, pokazów i występów

12 samoczyszczących toalet na fotokomórki

Strzeżona szatnia na 300 miejsc

Pełne zaplecze techniczne

Indywidualna oferta i doradztwo

Łącznie ponad 1200 m2 przestrzeni

Dwie nowoczesne i niezależne sale

12 samoczyszczących toalet na fotokomórki

Strzeżona szatnia na 300 miejsc

Ekskluzywna oferta cateringowa

Bogata karta alkoholi i drinków

Oryginalna i niecodzienna sceneria

Możliwość własnej aranżacji

Dwa luksusowe VIP Room'y

Organizacja koncertów, pokazów i występów

Pełne zaplecze techniczne

Indywidualna oferta i doradztwo